keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Onnela ja Onneli, Onnea! :)

Tämä on siis onnea! :) Sain kauppaan lisää ihania Onnela Designin kierrätyskankaisia Vekkis-kukkaroita JA nyt myös penaaleja! Mukana suloinen eläinotus-rintaneula. Pitäkää kiirettä, koska mun on ehkä pakko syödä nää! ;)
Kauppaan saapui myös koko joukko ekologisia ja ystävällisiä Onnelin eläimiä! Ihanat Koirat, kissat, puput ja hevoset odottavat pääsevänsä hyvään kotiin. Ne kertovat itsestään mm. seuraavaa: "Minä olen Helmi mielikuvitushevonen. Saatan olla muille näkymätön" tai "Minä olen Sulho Jänis! Hymyilen lempeästi kaikelle." Siis!! Vaikeinta on päättää kenet adoptoida! :D

Ihania otuksia on myös pienemmässä koossa rintaneuloina. Pidä aina mukana! :)
Ja ihan vaan koska se on NIIN hauska, ja siinäkin on eläimiä katso ja naura! :D

Ja jos haluat osallistua arvontaan, niin se käy myös täällä blogissa :) Kommentoi ja kerro halluatko osallistua kisaan Joutomaan uutuksista VAI lahjakortista Joutomaa -kauppaan. (ks. edellinen postaus) Arvonta suoritetaan tänään torstaina klo 21.00!
Aurinkoista torstaita!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti