tiistai 16. maaliskuuta 2010

Lapsellista

Olen parhaillaan suunnittelemassa useampaa kuvitusta joiden olen ajatellut sopivan erityisesti lastenhuoneeseen tai onnittelukortiksi lapselle. Sankareina näissä kuvissa seikkailevat pikkuruiset eläinhahmot (olisivatkohan sukua peukaloisille?:) Tässä kaksi ensimmäistä:

'Karkkipäivä' ja

'Kotileikki'

Tälläisiä pikkuruisia otuksia on hauska tehdä! :) Vähän niinkuin Kätkijöiden hengessä :) Lisää olen parhaillaan tekemässä, luonnokset ovat jo valmiina, nyt vaan pitäisi päättää värit. ..Olen huomannut jumiutuneeni tähän max kaksi väriä/ työ ajatukseen. Kaikki muu tuntuu jotenkin hirveän sotkuiselta! :0 Värit ovat minulle vaikeita (ja niin tärkeitä), ja kulutan hirveästi aikaa pelkästään värien sekoitteluun ja eri yhdistelmien testaamiseen. Huomenna siis taas väriputkiloiden kimppuun! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti