keskiviikko 2. marraskuuta 2016

Kukkuu! :)



Ai että mitä kuuluu? No sitä ainakin kuuluu, että uudet kortit ja printit painetaan tällä viikolla, jeeee!! Olen, taas, hämmästynyt ja kiitollinen että näin on :) Ja hauskaa on että keksin vielä jotain uuttakin..nauravan pupun! Sain lempipupuni nauramaan ja hymyilemään leikkaamalla ja liimaamalla, mutta sitä en kerro mitä käytin kielenä ;D! Tein kolme korttia karhun ja pupun yhteisistä seikkailuista, ja ne sopivat mielestäni joulu- ja ystävänpäiväkorteiksi.
Kaksi muuta kuvaa ovatkin sitten ihan erilaisia..ne ovat kuvia Harjoituksia-sarjasta, jota olen tehnyt lähinnä itselleni. Nämä kuvat kuitenkin jotenkin puhuttelivat minua tavalla jonka toivon puhuttelevan muitakin. Päätin siis painattaa niistä kortteja ja printtejä.
Kaikki kuvat näet täältä

Kahlaaja



Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa

Joulu on tulossa, ja sitä varten olen tehnyt myös jouluun sopivia hahmoja: Lumiukkoja ja kissoja. Nämä otan mukaan Tampereelle Suomen Kädentaidot-messuille 18. - 20.11. Paikka on A-hallissa, 504. Vähän tekisi mieli tehdä vielä jotain muutakin…niinkuin aina :) Myyntiin otan myös nukketarvikkeita: Paperimassaa, nuken silmiä, ja alpakan "villaa" nuken hiuksiksi. Samoja tarvikkeita käytän itsekin. Nähdään messuilla ja kaupalla! :)



2 kommenttia: