tiistai 12. tammikuuta 2010

Uusi vuosi, KÄÄÄÄK!

Viime vuosi oli täynnänsä vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Minä, joka yleensäkin olen kroonisesti huolestunut milloin mistäkin, sain olla tosissani huolestunut vähän väliä. Toisaalta, kaikesta selvittiin kuin ihmeen kaupalla. Ja nyt minulla on kauppa ja työtilat, ihmeellistä sekin...sellainen vuosi siis joita sitten mummona muistellaan :)

Entä tämä uusi sitten...tähän aikaan vuodesta olen yleensä kauhusta jäykkänä eikä tämä vuosi taida olla mikään poikkeus. Vasta gessotut puulevyt muljauttelevat valkoisia silmiään työpöydällä uhkaavasti :D Mitä minä muka niille osaisin tehdä!!?? Asiakkaat odottavat jo uutuuksia, ja itselle luotu rima nousee aina vaan korkeammalle. Monta kertaa todeksi koettu tieto siitä että tämä kyllä helpottaa ja työt kyllä syntyvät taas, niin kuin aina ennenkin, kunhan pääsen vauhtiin, ei ikinä helpota tässä vaiheessa. Olo helpottaa vasta kun saan tehtyä jotain, joka on mielestäni onnistunut. Innoitukseksi näytän tämän tyttären 4-vuotiaana tekemän teoksen, materiaalina kertaalleen syöty purukumi, sekä pajunoksat :D Purkka on siis n. 1,5 cm pitkä!! Taiteilija kommentoi: "Äiti kato mä tein lampaan." Tälläinen heittäytyminen, innovaatiokyky ja yksityiskohtiin paneutuminen yhtä aikaa olisi siis tavoitteena!

Uutta virtaa ja ideoita haetaan myös ensi viikon Tukholman matkalta. Mennään tutustumaan Formex-messuihin. Kauppa on siis poikkeuksellisesti suljettu ensi viikolla ke-la (20. - 23.1.2010)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti